मुक्तिनाथ विकास बैंकले “जनता बैंकमा होइन, बैंक जनतामा जानुपर्दछ” भन्ने मूल मर्मलाई आत्मसाथ गरी देश भरी नै पूर्ण वित्तीय सेवा प्रदान गर्दै आई रहेको छ । सोही अनुरुप ग्रामीण अर्थतन्त्रको दिगो विकासको लागि समावेशी वित्तीय सेवामा जोड दिएको छ ।
ग्रामीण क्षेत्रलाई आफ्नो संभावित कार्य स्थलको रुपमा पहिचान गरेको नेपालको यो पहिलो बैंक हो । वित्तीय पहूँच नपुगेको तथा न्यून रहेको क्षेत्रमा वित्तीय समावेशीकरण बृद्धि गर्न यस विकास बैंकले छुट्टै समावेशी विभाग खडा गरेको छ । यस विभागले अनौपचारिक क्षेत्रबाट वित्तीय आवश्यकता पुरा गरी रहेका नागरिकहरुलाई पहिचान गरी औपचारिक वित्तीय सेवा प्रदान गर्ने गर्दछ । हालको समावेशी बैंकिङ्ग, लघुवित्त विभागबाट स्तरोन्नती हुँदै, साना तथा लघु बैंकिङ्ग विभागको परिस्कृत रुप हो । यस विभागमा मात्रै ५०० भन्दा बढी कर्मचारीहरु कार्यरत छन् भने लगानीमा रही रहेको कर्जा कुल कर्जाको ३६ प्रतिशतभन्दा बढी रहेको छ । प्रति ग्राहक रु. १,०००/– समेत लगानी गर्ने यस विभागले रु. ५० लाख सम्म कर्जा लगानी गर्ने गर्दछ ।
आफ्नो ग्राहक, समाज र लक्षित बजारको आवश्यकतालाई मध्यनजर गरी वित्तीय सेवाहरुमा नवीनता विकास गर्ने कोशिस गरेको छ । सेवाहरुलाई सहज र सरल रुपमा ग्राहक समक्ष पुर्याउन शाखा सञ्जाल विस्तार, विद्युतीय उपकरण र साझेदारहरुको उपयोग लगायत विभिन्न माध्यमहरुको उपयोग गरेको छ ।
समावेशी बैंकिङ्ग अन्तर्गत निम्न पाँच प्रकारका सेवाहरु प्रदान गरिन्छ ।